2012. október 26., péntek

Fűszercímkék


Ma nővéremnek kellett készítenem fűszercímkéket. Találtam a neten egy jó kis keretet - remélem nem jogdíjas... :D - majd fotobolttal feliratot ügyeskedtem rá. Tudom, nem vagyok ennek a proginak egy kitanult felhasználója, de szerintem egész jól sikerült. Ha tetszik, letöltheted, de ha nem válik kedvedre a betűtípus, saját magad is ügyeskedhetsz rá másikat. :) 

Így töltheted le őket:

Jobb gomb, majd kép mentése másként.






  







 Tipp: Ha sok bébikajás, italos üveged van itthon, hasznosíthatod őket fűszertartóként! Lamináld le a fenti címkéket, vagy csak simán ragaszd le széles, átlátszó ragasztószalaggal, hogy jobb tartása, s fényes legyen! Dekoratív és egyedi! :)


3 megjegyzés:

  1. Kedves Tökmag anyu :)

    Ma találtam rá a blogodra (egy 5 hónapos csöpp anyukája vagyok :)), és már majdnem elolvastam minden bejegyzésed!!! (ez már lehet, hogy függőség... :D) Ezek a fűszercímkék nagyon nagyon tetszenek, és le is töltöttem az összeset, de egy-két dolgot én is "ügyeskednék" még (pl. babér, liszt, cukor stb :)), meg tudnád mondani, hogy ez melyik betűtípus? (mert spec. nekem az is bejön.. :)

    Előre is köszönöm szépen!!

    Üdv: Kata

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata! Nagyon örülök, hogy tetszik a blog, jól esik ilyet olvasni. :) A betűtípussal kapcsolatban sajnos nem tudok segíteni, mert hiába zongoráztam végig az összes betűtípusomat, nem találtam, valószínűleg ki lett törölve, vagy a régi laptopomon készítettem a címkéket, és azon van rajta.

    VálaszTörlés
  3. One starry night a betűtípus

    VálaszTörlés