2015. november 9., hétfő

Októberi kedvencek és nem kedvencek - egy kis termék teszt

Sziasztok! 

Úgy gondoltam, ideje egy kis beszámoló pár termékről, amiket vásároltam - amik beváltak és hát...nos, amiknél igencsak mellé lőttem. Szerencsére ez utóbbiból nincs sok. Vagyis csak egy. A termékeket az alábbiak szerint pontoztam: Összetevők, állag, csomagolás, ár és illat, a maximum pont pedig 5. Az undormány minőségű képért pedig elnézést. 


Lássuk hát őket: 

1. Actival Kid Gumivitamin (Béres)

Első versenyzőnk ez a gumivitamin, amit először próbáltunk ki. 50 darabos kiszerelésben vettem, ami sajnos nem egészen egy hónapig elég, csupán 25 napra. Mivelhogy napi kettőt javasolnak belőle. Két íz van a dobozban, citrom és málna. Elsősorban gyerekek számára készült, de felnőttek is szedhetik. A tesztalany igen csak megkedvelte, így én is megkóstoltam. :) Finom, kellemes íze van, és könnyen szétrágható. Van rajta egy vékony réteg (talán keményítő), amitől nem lesz ragacsos maga a vitamin, és így nem ragadnak össze a dobozban, sem a kézben.  3 éves kortól adható. Ami nagy pozitívum számomra még, hogy rengeteg D - vitamin van benne, cukormentes, természetes élelmi rostot tartalmaz és oligofruktózt ami egy prebiotikum, azaz hozzájárul a normális bélflóra egészségének fenntartásához. Több leírást a Béres honlapján találhattok, ITT. 



2. Dove Gentle Exfoliating Tusfürdő


Nyilván egyértelmű, hogy ezt magamnak vettem. :) Ez a vásárlás abbéli elhatározásból született, hogy bezárt nálunk egy hónapra a Rossmann, én meg itt maradtam az ott régóta vásárolt, kedvenc tusfürdők nélkül. (Megjegyzésként: nyáron nem szoktam szappant használni, nem szereti a bőröm.)
Nos tehát: Kezdeném azzal, hogy ezt a flakont Szolnokon vettem egy Eurós üzletben cirka 700 Ft-ért, ami nagyon jó ár, tekintve, hogy fél literes kiszerelésben kapható. Szóval király. Az illatát imádom!!! Az állaga nagyon jó krémes, mint a bársony. A bőröm nagyon jó puha lesz tőle fürdés után, ha tusipamacsot használsz, kevés is elég belőle, így gazdaságos. Noha bőrradírozóként hirdetik (még ha gyengéd is, abszolút nem lehet érezni. Igaz, nekem nem is hiányzik. Panaszkodnak rá, hogy a vége felé nehéz fürdeni a csomagolás végett, mert beleköt a lyukba a tusfürdő, és fejre sem állítható. Hát majd meglátom.  

Összetétel ITT 

3. Johnson's Baby Bedtime Bath Habfürdő

Hármas rajtszámmal érkezett a  Johnson's Baby Bedtime Bath Habfürdő. Hát na. Ez is a Rosmmann mentes korszak egy szülöttje. :D Hogy miért vettem meg? Mert ez volt a legnormálisabb árban kapható és összetételű fürdető a városban. (Igen, ilyen kis nokedli városban lakunk.) Miért is? Hát nagy csodálatomra, képzeljétek el, a J&J-nál  végre rájöttek, hogy ideje kivenni a szulfátokat a fürdetőkből, mert ezzel kapcsolatban már bőven le vannak maradva a legtöbb konkurens cégtől. Az eredmény: Sajna nem vették ki belőle, de az INCI listán már hátrébb szerepel, így legalább tudhatjuk, hogy lecsökkentették a mennyiséget. Az illata nagyon tetszik, de elég mű. És pont. Ennyit a pozitívumokról.  
Ami nagyon de nagyon nem tetszik, az az, hogy nyugtató fürdetőként adják el. "Levendulás illatával..." na már itt kaptam agybajt - ugyanis ez a bökkenő: csak levendulás illatával! Egy fia levendula illóolaj nincs benne, ami garantálná azt, amit állít, hogy segít álomba ringatni a babát. Na ha ezt józan paraszti észből nem hittem volna el, akkor prezentálná a házban, este kilenckor rohangászó fiam, aki látszólag magasról tojik a levendulás illat álomba ringató hatásával. 
A csomagolás a klasszikus forma, a szokásos hatalmas lyukkal, amiből még ha az ember úgy mérné a kezébe vagy a pamacsra a fürdetőt, mint gyógyszertáros a kenőcsöt, sem sikerül egy teáskanálnál kisebb mennyiséget kierőszakolni, csak nagyon nagy odafigyeléssel. És ki volt az a hülye, aki direkt letesztelte ezt teáskanállal? Hát én. 

Összetétel ITT


4. Sudocreme  védőkrém

Ez a szerencseszámom. :) Régi kedvencem, ha meglepő, ha nem. :) Imádom az illatát, imádomimádom! Érezhető rajta, hogy igazi levendula illóolaj van benne, nem pedig a fenti gyönyörűségnél. Az állaga nagyon jó krémes, bár eléggé hajlik a sűrű kenőcsök felé.  Könnyen eloszlatható, nagyon hasznos volt még a pelusos időszakban, de a sebekre, kisebb hámsérülésekre is nagyon jó. Ár - érték arányban is megfelelő. Csomagolása praktikus, habár nem vagyok oda a tégelyes kenőcsökért, a szennyeződések miatt. Ez egy mínusz pont miatta. Az összetétele elég megosztó, de ez a levendula olajon kívül bőrbarát, és antiallergén. 



Összetétel ITT


5. Babydream Gute Nacht Bad


Na, újra megnyilt a Rossman, lufi, kedvezmények, ajándékok és bódottá'.  Ami először a kezembe került ez a fürdető volt, ami erősen versenyezett a literes saját márkás fürdetővel, de végül ez nyert, az ára miatt (itt most a kiadásra értettem, nem az egységárra). Egyébként a nagyobb kiszerelésű jobban megéri, mert ez egy kicsit drága. Ez mínusz. Az illata igazi levendulás (még szép, mert az van benne), de már - már kicsit tolakodó a számomra. Az összetevői is nagyon szépek. A csomagolása cuki, tetszik az a domború minta rajta, de ennek is nagy lyuka - engedelmet kérek - nyílása van, amiből egyszerre itt sem lehet kis mennyiséget kiönteni. 

Összetétel ITT

Lássuk végül a teljes táblázatot: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése